Ett lugnt och meditativt pass där vi håller enkla liggande och sittande positioner i 3-5 minuter.
Vi låter kroppen i lugn och ro komma in i positionen och praktiserar samtidigt en medveten närvaro med öppenhet i hjärtat. YinYoga är för alla, inga förkunskaper behövs, och passar utmärkt som komplement till annan träning. Ta gärna med filt, sockor och varm tröja. 


En mjukt flödande klass där du guidas in i närvaro med kroppen samtidigt som vi gör rörelser som mjukar upp och stärker oss. Vi använder oss av sittande, liggande och stående positioner i en skön blandning och som ibland kombineras och avslutas med yinyoga.
Morgonyogan hämtar sin grund i denna klass. 
MjukYoga Senior är en lugnare variant av ovanstående pass där tempo och positioner är anpassade för dig i åldern 60 +, stolar finns vid behov. 


Restorative yoga är ett pass för djup vila och stressreducering.
Här får du möjlighet att verkligen släppa taget. Med hjälp av kuddar, filtar och bolster ligger vi ombonat i varje position i mellan 10-20 minuter, vi når både en djup avslappning men får även en balansering av nervsystemet. Denna yogaform passar alla men kanske framförallt för dig som är stressad, trött eller utbränd. 

Det här är en stund för dig som är nyfiken på meditation och som vill få mer av kroppslig och mental avslappning. Kanske behöver du hjälp att komma ner i varv eller bara vill få en stund tillsammans med dig själv. Passet kommer att innehålla vägledda meditationer men också stunder där vi enbart delar tystnad och stillhet. Inga förkunskaper behövs, kom som du är i sköna kläder.

En mjuk och skön yoga för att öka välbefinnandet för mamma och bebis under graviditet och
förlossning men också en förberedelse inför tiden med bebis.
Vi använder mjuka positioner anpassade för dig och din gravida kropp, samt enklare
avslappningsövningar för att landa och träna på att vara närvarande.
Gravidyoga passar de flesta gravida kroppar efter vecka 12. Om du är osäker fråga gärna din barnmorska. 

En möjlighet till att mjukt starta igång kroppen efter förlossning och den första bebistiden.
Vi använder mjuka och enkla positioner som hjälper till att sträcka ut och stärka mammakroppen. Passet innehåller även avslappningsövningar för att öka upplevelsen av närvaro och landning i föräldralivet.

Det här är passet för dig som har bebisar från ca 3 månader, där mamman har slutat blöda
efter förlossningen samt att barnet inte har börjat krypa.
Yogamattor finns att låna men ta med egen filt/fäll eller liknande till bebisen att ligga på
under passet. Barnvagnar kan parkeras på studions baksida.